kan det blir värre idag?

Tjenixen!

Sett på fotbollen med hela familjen.
Holland - Brasilien
Och Brasilien förlorade :(
Trodde jag skulle börja gråta..
Efter det stack Huset i väg (han hämtar mig senare för bilåkning)
Och då passade jag och gubben på att bada barnen.
Och till dess förvåning skriker gubben att någon av katterna bajsat utanför lådan :/
Konstigt tyckte jag dom gick inte för att plocka upp.
Längst bort i hörnan brevid badkaret.

Så jag tar lite papper och inser att det va löst.
Okej, mer papper..men ack sa jag.
Då upptäcker jag mitt nyliga problem.
Katten har mask!!!!!!!!!!!!!!! :O
WTF! OMG!
Inte kul alls..
Och vi har inget maskmedel hemma.
Så nu är gubben i väg på akutärende till apoteket för att handla hem.
Sjukt nasty och det va inte jätte länge sen vi avmaska dom heller.
Men dom har nog antagligen fått det hemma hos mamma när vi va där eftersom hennes katter är ute.

neh jag har inte en aning men jag vet att mask hos djur är tomefan det äckligast som finns!

Så nu undrar jag om min dag kan bli värre eller den har nåt sitt mål för dagen?
Jag vaknar med dåligt humör
Älsklingslaget i fotbollen åker ur
katterna har mask

Är detta otur eller vad?


Haha lesset rolig blogg jag måste ha för att skriva om mask :P
Folk måste hata min blogg, haha
Aa men så ser ju dagen i stortsätt ut så varför ljuga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0