Luktar underbart!

Hela min lägenhet luktar underbart just nu :P
Har storstädat hela lägenheten från topp till tå!
Jag har faktiskt putsat fönstrena också.
Så nu luktar det rengöringsmedel i hela lägenheten.

Igår va Huset och jag på Sjöbo marknad och träffa hans kusin och nästkusin.
Riktigt trevliga människor!
Hade skit kul hela tiden :)
Vid 21 tiden åkte vi hemåt och vi stanna till vid Landskrona karnevalen.
Inte så mycket att titta på direkt.
Massa poliser som sprang hit o dit hela tiden för massa bråk osv.
Så vi tog en varsin langos och rullade hemåt.

Snart är det helsingborgsfestivalen och mamma kommer ner :)
Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag se film och vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0