Solbränna

Så nu har jag tid att sitta vid datorn :)
Fullt späckad helg!
I fredags va jag och Huset på stranden för att sen dra till Bozni för grillning och skit snack :)
I lördags va det stranden igen för att sen slå röven i soffan och se fotbollen!
Och igår va det stranden i ängelholm med mycket bad och kul.
Anneli passade barnen så vi kunde bada osv.
Alla 3 brände sig i går och gubben fixa till sig ett ryggskott i vattnet när vi kasta boll.
Så idag är han invalid värre :P
Jag har bara ont utav min super röda rygg!
Visst man får ju skylla sig själv :)
Sen fick Huset köra bilen hem eftersom gubben inte klara av det.
Så blev det duschande av allihopa för sin aftersun.
Sen va det final i fotbollen!
Och Spanien vann!!!
Gött!

Idag blir det inomhus lek och mycket öma kroppar :P

Så det va min helg.
Tur det ska regna på Tisdag.
Så nu hoppas jag att det gör det också.
Måste vila huden och mig själv ett par dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0