uuuh va sämst jag är :P

Shit, en hel vecka sen jag blogga :P

Tjenixen!

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men sommaren är en den ultimataste delen av året och blogga på.
Man gör mycket men lite samtidigt :)

full rulle har det varit vissa dagar och andra inget men inte har jag haft en tanke på bloggen.
Det har vart en del street race och strand dagar.
Och annat lite smått och gott.
Vi va barnlediga från Onsdag tills igår.
Robin fick vi hem igår.
Men han åker igen på onsdag (tror jag).
Så vankas Helsingborgs festivalen och mamma kommer ner för lite party.
Ska bli mega kul att mamma kommer ner och gör stan osäker med mig ;)

Dygnet är fel vänt sedan i Fredags :S
Det är mindre kul.
Då kom vi inte i säng fören 6 på morgon (Lördag).
Och sov till 12 sen va dygnet helt åt skogen.
I fredags va ju gubben födelsedag så vi stack på street race med Huset för att senare på natten dra hem och se på film. Huset stack från oss vid 3 tiden och då placera vi oss i sängen med NCIS på dvdn.
Och tiden gick men ingen trött :(
Så nu har vi lärt oss läxan av att dricka energidrycker på små timmarna inte är ultimat :P

Ska försöka blogga mer än denna veckan men kan inte lovat ett shit .
Är ganska fullbokad denna veckan också tyvärr men jag ska göra mitt bästa.

Nu ska jag försöka sova iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0