God dagens

Tjenis!

Nu ligger man här och väntar på att gubben ska få tummen ur så vi kan sticka och käka mat.
Igår va det midsommar och vi va ute hos Tobbe och firade.
Kul och mycket trevligt!
Dock inte så mycke fylle händelser men det va utmärkt utan dom också.
Det ända som va lite fylle grej va la när Huset och jag skulle rida häst runt huset och sisten skulle dricka upp allt i sitt glas. Ofc så kom ju jag sist :P
Men ingen bakfylla nada!
Underbart!

Så med den trevliga kvällen kom också bilder.
Som jag ännu inte lagt in på datorn.
(undrar om inte min kamera snart är full ? )
Jaja ska tömma den idag men först ska jag åka och äta lite donken eller nåt annat fettigt :P

Puss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0