Stranden :)

Idag har vi legat på stranden i 3 timmar och göttat oss :)
Huset va självklart med oss!
Fattades bara 1 barn och det är ju lilla prinsessan men hon kommer på Söndag.

Vi tog lite bilder men det har jag inte lagt in än.. det kommer.. precis som alla andra bilder jag lovat.
Jag är bara väldigt seeeeg!!
Men nu på sommaren är man inte så aktiv vid datorn :P
Då är man ut och rör på sig..
Vilket behövs i mitt fall.

Lite färg fick jag också.
Men inte ens i närheten av lika mycket som Huset :)
Han ska alltid va lite bättre ;)

Neh Tobbe hade gett mig en kommentar igår.
Och för att svara så ska jag säga att alla mina vänner har respektive tyvärr.
Och dom som inte har det är inte nåt direkt flickväns matrial :P
men när road trip till varberg kommer så får vi la hoppas på napp ;)


nu blir det tv mys och glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0