14 Mars 2010

God morgon ppl..

Vart vaken sen lite mer än 1 timme.
Sjukt trött men fick sova nån extra timma iaf :)

Somna som en stock igår kan jag få lov att tala om..
Hann nog inte se mer än 10 min på bones innan jag sov :P

Idag är en ny dag med nya tag men den blir väl i stortsätt likadan som igår.
Ska börja städa om en liten stund sen är det tid för middag.
Dagarna ser väldigt lika ut :)

Jag är ju glad att jag har så bra rutiner men kan bli lite enformigt ibland.
Ja ne idag hoppas jag även på att få börjat på mitt och Johans uppdrag.
Hoppas inte han är allt för bakis idag :P

Nu strömmar Salem al fakir ur mina högtalare!
Så mycket bättre låt än den där Anna :P

Gubben har rep med bandet idag klockan 18 så då ska jag och barnen ha mys söndag med lite gott.
Så dagen är i stortsätt färdig planerad.
Jag ska bara komma på middag för idag.
Jag kommer väl på något medan jag städar :)
Funderar på stekt makrill med potatismos och lingonsylt.. vad sägs?

Jaja neh nu ska jag gå och pussa min nyduschade gubbe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0