6 Mars 2010

Tjenixen!

Här sitter jag och njuter av min internetuppkoppling :P
Vi börja möblera om hela lägenheten igår så vi hade fullt upp men det så mitt internet har jag varit utan i över ett dygn :( saknat det! :P
Inte precis så att man dör men man e ju så van att kolla allt på datorn osv.
Ja men nu är iaf möbleringer nästan helt klar!
Alla möbler är iaf i rätt rum men lite små plock osv som ska på sina rätta ställen.
Det tar jag i morgon :)
Pallar inte mer idag..
Ska ta kort med kameran osv när det e helt done!

Nu sitter jag bara här i sängen i vårat nya sovrum och lyssnar på gyllenetider :P
Känns somrigt !

Värker i ryggen och huvudet vill bara sova..
ska snart göra det också hade jag tänkt :)


aaa neeh nu får det va nog för idag!
Vill tacka Huset för hjälpen med möbleringen!!


Natti!

Kommentarer
Postat av: huset

ja något får man väl hitta på.. fast jag har ju inte varit där hela helgen så ;) har faktiskt gjort annat med :D

2010-03-07 @ 02:55:24
URL: http://siraston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0