8 Mars 2010

God kväll!

Sitter här i sängen och ska egentligen sova men har inte riktigt kommit dit än.
Jag är på väg dit :P
Tänkte bara skriva eftersom jag inte hitta nåt bättre att göra så här på nattkvisten ;)

Idag kom mina underbara barn hem från deras barnpassare.
Båda barnen hade haft en rolig helg och njutit av tiden utan oss.
Jag kan inte säga det samma men slitit häcken av mig har jag iaf :)

Deras nya rum höll sig i städat skick i drygt 15 minuter innan allt va upp och ner :P
Så imorgon blir det städa och andra otrevliga vardagsbekymmer ;)

Nu skriker nästan min rygg rakt ut och mina ögon det samma så
det blir att ställa ifrån sig datorn och sova.

Har även pusslat lite idag på mitt 1000 bitars pussel!
Huset hjälpte mig så klart och vi lyckades bra att få några bitar på plats :)
Vi kom en bit på vägen !


Neh nu sängen!

Natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0