Bättre?

Aaa det börjar kännas lite bättre :)
Fått fixat lite 2 små saker på bloggen och försöker leta upp rätt koder till det sista sakerna som jag vill ha.

Men musiken hjälpte mig mest!
Lyssnar nu på massa gamla nostalgi låtar :)
t.ex Rednex, Roxette, Offspring m.m
Alltid gött att lyssna på musik från när man va tidig tonåring :P

Nu har jag valt att se saker på ett bra sätt istället för det dåliga..
om vi har tur håller det timmen ut ;)
Jag är ju ganska kända för att vara en pessimist!
Ser alltid det värsta i saker :P
Okej inte alltid men om många saker.

Neh jag känner att godis tarmen skriker!
Båda mina söta barn sover ju middag så varför inte ? :P

Tar paus i htmlkodletandet!

Bones here i come

Kommentarer
Postat av: Anni

Hej du undrade hur man gjorde med kontakt info att man har det i en foter, var någonstans menar du då, i menyn eller i content, inläggs rutan där det står tid och kommentarer etc

Tack för du gillar min sida :)

2010-03-15 @ 16:13:34
URL: http://bloggstyle.se
Postat av: Anni

Jag klura på de där med bildspel mellan header och inläggsrutan, men fick tyvärr inte till det då får man ändra lite mer i stilmallen, kanske kommer med ett sånt inlägg sen på min blogg :)

2010-03-15 @ 16:14:59
URL: http://bloggstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0