Bra sleten!

Vakna i morse vid 7 tiden av att ungarna lekte i deras rum.
Alltid lika roligt med barn :P
När Evelina ska till dagis får man väcka henne, när hon är ledig då går hon upp vid 6 tiden :/
Konstigt det dära..

Hade tydligen somnat med smink och hela kitet igår.
så idag ser man ju ut som en skunk eller nåt :P
Tänkte att jag snart skulle hoppa in i duschen och bli av med sminket.

Om några timmar åker Evelina och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på med Robin idag.
Jag vet inte ens vad jag ska sysselsätta mig med hela veckan.
Det ända jag vet är att jag verkligen vill gå ut på skärtorsdagen (90 tals kväll)
Men jag har ingen att gå med :(
Någon som känner sig sugen på en 90 talskväll ?

Blöö Huset sluta jobba :P

Neh men aa nu ska jag packa Evelinas grejer och fixa.

Höres


"It makes me… anxious… to be away from you."
Edward Cullen, Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0