Give it all you got

Hej..
Nu får jag pusta ut en liten stund hoppas jag :)
Har gjort mer än jag hade planerat för idag.
Pallar inte ens skriva allt jag gjort för det är så mycket.
Men bakat har jag iaf gjort :)
Kladdkakemuffins ftw!

Så nu ska jag slappa hade jag tänkt men det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig.
Jag hoppas iaf inte på fint väder i morgon..
Lovade mig själv om det blev fint väder i morgon så ska jag putsa fönsterna :/
Och efter denna dagen lär jag inte orkar något mer denna veckan ;)

Ja vi får la se om vädret vill va fint och om jag orkar stå och putsa alla fönster i morgon.
Nu vill jag bara krypa ner under täcket och titta på Bones men det tror jag att jag kan drömma om.
Aaa iaf i minst 3 timmar framåt.

Neh nu blir det att kolla aftonbladet medans jag får lov att sitta ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0