Handlat lite granna

Nyss kommit hem från maxi..
Handlat mat och annat onyttigt för på tok förmycket cash :P
Men det är la familjen Johansson/Svensson i ett nötskal!
Innan maxi stack vi till skopunkten och slösade ännu mer cash på skor :)
Detta är det mest osannolika.. jag köpte ett par convers fejk pjuks
Jag ?? mm jag.. helt sjukt..
jag har trackat på dessa skor som inget annat och alltid sagt att jag inte vill ha dessa skit skor.
men när vi va uppe hos min mamma sist så hade hon ett par som jag låna när jag va ute med pixx.
Och dom va faktiskt bekväma men jag tycker inte dom är snygga för det ser ju ut som man har 6 meter långa fötter med dom på :P
Men dom va bekväma och det är huvudsaken!
Och speciellt när man är ute i flera timmar med barnen.
Så det är mina nya vår pjuks :P

Ska se sen om jag kan få upp nån bild på dom senare.
åhh glömde.. Gubben köpte precis likadana :P
Så i vår har vi likadana skor.
Cute?? or not?

jaja skit samma
Nu ska jag käka räkmacka och se på tv tills halv 9

bye bye ses vid 22 tiden igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0