hata...

tjenis!

Jag hatar verkligen räkningar..
Nyss suttit och betalt 6 st..
blöö kan inte allt bara va gratis :P
Man kan ju drömma om inte annat :)
Fick hem en film från lovefilm i förrgår.
Big Stan tror jag den hette.
Funderar starkt på att se den ikväll.
Skicka tillbaka Push igår så får la en ny på Måndag.
Hoppas på nåt bra!
En drama eller nåt annat starkt.
Det senaste filmerna har ju inte varit någon direkt höjdare.
Får se vad dagen utvisar här hemma.
Har iaf bestämt vad vi ska käka till middag senare.
Potatis, falukorv med pepparrot sås.
Någonting jag faktiskt aldrig gjort förut så det ska bli en överraskning :)

Neh nu ska min gubbe dra på möte så jag ska slita mig från datorn ett tag.

Seeya all later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0