Im, A Satellite Heart

Im, A Satellite Heart
Lost In The Dark.
Im Spun Out So Far, You Stop I Start, But I'll Be True To You

Ligger i sängen med gubben bredvid och ser på NCIS..
Dags för sängen, dags för john blund.
I morgon åker Evelina på påsklov :(
Kommer sakna min lilla söta tjej som tror att varje dag är Lördag.
Men nu ska hon få Lördag hos någon annan.
Ha Lördagsmys framför en bra film med en liten påse lördagsgodis.

Men jag ska inte deppa över detta.
Hon tycker det är kul att åka i väg, så då ska jag ju va glad för det.
Jag och Robin får deppa ihop när Evelina är borta :P

Tidigare ikväll kollade vi som sagt på V.D :)
Spännande avsnitt idag!
Vi tände ljus, plockade fram chipspåsen och läsken.
Sen placerade vi våra små rumpor i soffan och gosa!
Älskar verkligen Torsdagar <3
Ända kvällen i veckan som är 100% min :P

Nu får jag stänga av datorn innan vi somnar med datorn så omysigt i mellan oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0