I'm Back!

Så nu är jag tillbaka på min vanliga dator igen :)
Vi köpte ny router idag!
Och den funkar perfekt.
Kan det bli bättre ?
Nej, inte just nu iaf :)

Det har iaf inte hänt så mycket sen mitt internet dog.
Jag har mest kollat massa tv och lagat god mat :P
Även läst en del ur twilight (igen).
Igår så va ju gubben och repade på kvällen så det vart ensamtid för mig och tv:n efter Robin lagt sig.
Gotta med lite godis och fanta citron :)

Idag fick vi alla sov morgon till 10 och sen stack gubben i väg till stan så jag och Robin städa lite granna och fixa lite.
Fick lagt ut våran fågelbur på blocket igår som idag blev såld :P
Skit gott och få bli av med den skiten.

Ska se om det inte finns annat skit man kan sälja av här hemma.
Har ju en del skit som man aldrig använder längre.

Jaja det märks..
Nu ska jag iaf ringa till telia och klaga ang min hemtelefon som cpar konstant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0