Lekträff

Hejsan..
Illa sen jag är på att blogga idag.
Vaknade vid 11 tiden av att Evelina sov bredvid mig i sängen.
Då hade hon tydligen efter hon ätit frukost osv gått in och lagt sig bredvid mig och gosat.
Efter jag hade gått upp ringde jag Nina så hade dom problem med sin dator.
Så vi bestämde att vi skulle gå över och låta barnen leka samtidigt som gubben fixa deras dator.
Vi va la där i några timmar.
Evelina blev helt tokig när vi skulle gå hem men klockan va dags för middag.
Så vi får la ta en lekträff i morgon också då kanske.

Nu blir det snart mat och det serveras köttfärssås och spagetti :)
Jag pallar verkligen inte göra något annat idag.
Enkelt och smidigt!

Fast egentligen vill jag bara gå och lägga mig och sova men det får vänta.
Kanske blir piggare när jag fått i mig lite näring.

aaa neh maten väntar

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0