My life is a mess

Det känns åtminstone så idag.
Vakna klockan 7 imorse :/
Upp fixa nya blöjor osv till barnen sen krypa ner hela familjen i sängen och till på vakna med the voice!
Sen äta frukost vid 9 efter det va det städning på schemat.
Inte alls kul när man inser hur mycket man måste städa.
Jag städar minst 6 dagar i veckan och ändå är det skitigare än skitigast hemma.
Förstår inte vart skiten kommer i från :/
Men städandet är avklarat än så länge iaf.
Tänkte att jag skulle försöka dra över med dammsugaren senare i eftermiddag och sen moppa igen :P
Blir alltid så fläckligt på golvet i köket efter man ätit middag.
Men annars är det tvättning tills döden skiljer oss åt!
Inne på min andra maskin med sängkläder än så länge och det väntas 2 till.
Sen ska det la bli en maskin med kläder hade jag tänkt.
Vet dock inte hur jag ska få plats med all blöttvätt men får la köra i gång torkskåpet idag.
Jaja neh nu får jag ta tag i förberedelserna för dagen.
Har inte kommit på vad vi ska ha till middag än och det är ju alltid en fördel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0