My work here is done

Sitter här med morgon ögon och lyssnar på mustasch.
Självklart låten Bring me everyone!
Den är så klockren.
Det är mitt humör idag :P
Lite små trött på andra människor och vill bara gömma mig :)
Men så måste det vara ibland.
Funderar på att ligga i soffan hela dagen och bara titta på film/tv.
Fast mellan 20:30 - 21:30 ska man ju bara sitta i mörkret och glo.
Earth hour!
Och självklart ska jag bara sitta och glo för naturen.

Aa neh nu blir det till att plocka fram för middag och sen diska.
Wooohhooo diska som är såååå kul!
NOT!


Ge mig semester någon?
Snälla?

Neh bara dåligt humör men det släpper nog så fort morgon humöret släpper :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0