Natti Natti

Nu ska jag lägga mig och kramas med min gubbe och sova som ett barn :)
Lite sent i säng idag men eeh what the hell!
Ibland får man väl vara den åldern man ska :P
Straffar ju iofs bara mig själv i morgon bitti :/
Kanske kan få en sov morgon vem vet..
Det märks väl!
Idag har dagen bestått av tvättning i det stora hela faktiskt.
Jag förstår dock inte vart alla smutskläder kommer ifrån.
Visst vi är 4 st i vårat hem men jag tvättar konstant och ändå så försvinner aldrig högen :(
När man börjar se slutet på den så tänker man va skönt men likt fan dagen efter så har man mer maskiner med tvätt än vad man kan hänga upp..
Riktigt illa det dära :P
Jag klagar om min tvätt nästan 2 på natten i min blogg..
Shit jag kan inte ha mycket till liv :)
Men så ska jag inte säga.. för jag har nog ett väldigt bra liv.
Vilken mamma skulle inte vilja va hemma med sina barn?
Det är ju det finaste man kan ha!
Jag ångrar inte en sekund att jag skaffa barn som ung.
Hellre 23 årig 2 barns mamma än bara en 23 årig :)


Neh nu ska jag sluta tjöta så jävla mycket..
Sängen here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0