Rotar i genom datorn

Sitter och lyssnar på spotify och kollar i genom gamla bilder.
hitta den skit gamla bilden på mig.

Kattis tog den och det är vid båle i Bua.

Väskan har jag forttfarande kvar :P
Allt annat har jag slängt i väg under årens lopp.
Men tröjan har jag varken slängt eller har kvar.
Undra vart den tog vägen?
Va faktiskt en av mina favvo tröjor på den tiden :)

Nog om gamla tider för idag tror jag.
Någon dag kanske jag kan lägga upp gamla bilder på mig och gubben :P
Iofs tror jag att han skulle göra mig illa om jag la upp dom men eehh  what the hell ;)

Nån dag som sagt!

Nu ska jag gå och umgås med min gubbe som nyss kom innan för dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0