Sinnes?

Känner att jag håller på och bli helt sinnes!

Ingen vill hjälpa mig eller så kan dom inte :(
Jag sliter av mig håret (bokstavligt)




Bevis nog?


Seriöst hur svårt kan html vara?
Är det så svårt eller bara jag som är mindre begåvad?
aaa detta är nog dagens ilandsproblem!
Jag kanske får se mig själv besegrad?
Nee skulle inte tro det heller.

Imorgon blir det inte mycket tid för varken bloggar eller htmlkoder.
Imorgon ska jag först lämna Evelina på dagis.
Därefter direkt bort till bvc med Robin.
Hem igen för att fixa mat, 3 timmar senare till dagis igen.
Blöö tisdagar, onsdagar och torsdagar är väldigt mycket springande!
Jaja denna veckan är också snart slut innan man vet ordet av iaf.
Förhoppningsvis ska nästa vecka bli en bättre veckan.


Neh nu blir det mer läsande och hårslitande :P


Kommentarer
Postat av: Natti

Vilken söt blogg du har!!

2010-03-15 @ 19:20:51
URL: http://natalienorden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Illa....

2010-03-15 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0