snart så...

Om 20 minuter är det dags för mina små barn att hoppa i sina pjamasar och
borsta dom små tänderna och krypa ner i sina sängar..

Jag längtar faktiskt efter lugn och ro!
Trött i huvudet och för mycket att tänka på..
Alltid är det nåt som tynger ens o/medvetena..
Är det inte pengar,plats eller barnsaker så är det nåt annat..
Jag önskar ibland att jag kunde ha funktionen on / off på min hjärna eller bara kunna slippa tänka på allt
hela tiden.. Men tråkigt nog äger jag inte den..

Så fort barnen är pussade godnatt ska jag sätta mig med mitt pussel!
Klockan 20 blir det melodifestivalen med gubben och Huset.
Huset kommer la strax efter 19 när han slutat jobbet..

Sugen på godis är jag också.
Känns nästan som att jag ska dö om jag inte får nåt sött i mig!
Men det är så typiskt!
Bara för att man inte har nåt godis så dör man nästan..
Funderar nästan på att baka en kladdis bara för att :P

Aaa neh nu ska jag ut på balkongen och göra en dålig vana :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0