ZzZz

Nu har jag intagit sängen för natten!
Gubben somnade i soffan medans jag satt och pusslade så där får han ligga :)
Tänker inte väcka han!
Sist jag väckte han för att han sov med kläder på i sängen så fick man en avhysning (i sömnen som han säger ;)  ) så ikväll skiter jag i han och intar hela dubbelsängen själv :P

Ganska skönt att ha hela sängen för sig själv! Mycket plats för min lappis :)
Och jag och lappisen behöver inte dela på min lilla del av sängen!
Jaja inatt byter jag sovpartner :P
Jag och lappisen FTW!


Ska nog slänga på ett avsnitt av Bones.
Så får jag la se om min sämre hälft ;) (skämt och sido) kommer och kryper ner inatt eller inte..

Natti Natti ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0