Lite dyster

Känner mig dyster och lessen :(
Fick precis reda på att vi inte kommer kunna hälsa på mamma.
Har sett fram i mot att träffa mamma länge nu.
Men eftersom vi inte har någon egen bil så kan man inte göra som man själv vill.
Utan bilens ägare bestämmer om jag ska hälsa på min mamma

Jag får väl vara deppig.
Att allt som man ser fram imot alltid ska krossas.
Förstår inte hur allt alltid ska vara så komplicerat och jobbigt för andra.
När det är så enkelt för en annan.

Är ett halv år sen vi träffa min mamma/släkt sist.
Hade verkligen sett fram i mot denna överraskning vi skulle ge dom.
Nu blir det ju dock inte av.


Så jobbigt att säga till barnen som ber om mormor och behöva säga nej som man alltid gör.
Evelina kommer verkligen att bli lessen som nu inte får träffa mormor :(
Det är jobbigare än vad man tror att det är, att säga nej till ens barn om en så självklar sak som mormor.
Mamma skulle bli så glad att få leka med barnen och barnen glada att få leka med mormor.

Skulle behöva min mamma dos nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica

det var ju tråkigt... men kan ni inte åka upp tid på ett annat sätt? Förstår att ta bilen underlättar, men tåg/buss?

2010-05-06 @ 20:41:58
URL: http://jessica.gekkie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0