Nu då?

Undra vad jag ska hitta på nu?
Inga serier att titta på, inget wow, nada..
Har kommit en bit in i Eclipse, så kanske läsa klart den?
Sjukt sämst jag är på att göra saker.
Känner mig lite ensam och övergiven :(
Gubben gör sitt egna nu så här på kvällarna och det är ju förståligt :P
Han orkar la inte med mina tjejsaker hela dagarna ;)

Så grymt och bara ha någon som har lika tråkigt som jag just nu..
Kanske gå ut och gå en promenad i min ensamhet?
Neh, vi får väl helt enkelt se.
Saknar min familj, släkt och vänner uppe i Varberg nu.
Riktigt mycket, nästan så det gör ont!
Känner mig ensam här :(

Mina tankar är inte snäll ikväll..
Livet suger ibland!

Kommentarer
Postat av: Henke

varför hör du inte av dig då? :D om du vill gå och umgås med din kära son? ;)

2010-05-31 @ 23:51:03
URL: http://siraston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0