Posten?

Har posten problem med att läsa?
Fick nyss ett samtal ifrån en kvinna här i området som vill ringa och meddela att hon hade fått min telia räkning.
Hon säger att det stod min adress på kuvertet men det hade kommit fel ändå.
Hon trodde det va hennes eftersom hon heter Susanne Johansson och tänkte inte så nog på det när hon öppnat räkningen.
Jag förstår henne, av reflex öppnar man ju bara utan att tänka på vad det egentligen stod på utsidan.
Riktigt snällt att ringa och meddela tycker jag!
Evigt tacksam för detta!
Inte konstigt att vissa fakturor inte hittar fram!!
Posten får nog ta och lära sig att LÄSA innan dom kastar in breven i fel fack.
Men jag tycker även brevbäraren borde märkt att det va fel namn.

Konstigt!

Tack Susanne för telefonsamtalet.
Och för att vara en snäll medmänniska!



Annars har dagen inte varit speciellt händelserik.
Snackat lite med Kattis och fixat och donat lite.
Snart är det dags att vika tvätt och börja med maten.
Neh nu ska jag vänta på att gubben ska komma hem.
Skicka nämligen iväg han för att hämta mitt brev då jag fortfarande ser helt död ut :P
Kanske ska ta en sväng in i badrummet så man kan få lite liv i ansiktet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0