Lite bak blev det...

det blev lite bakande idag :)
Först stod jag och fixa pepparkakor.. trodde jag skulle avlida efter ett tag.
Små pill och kavla, det tog all tid!
Sen blev det chokladbollar och hallongrottor..
Har nyss gjort klart fyllningen till tårtan i morgon.
Evelina ska ha med sig tårta till dagis i morgon så upp tidigt och fixa.
Trött som ett furu är jag också..
Fattar inte varför jag är så trött men det är väl mycket nu.
Ska försöka sova strax så jag orkar upp i morgon bitti.
Jag glömde iaf inte G.A i dag :P
Gjorde ju det förra veckan men i dag kom jag ihåg.
Missa inte en minut av hela programet, vilket brukar va ovanligt så jag alltid sappar i reklamen :)

Nu blir det borsta tänderna och soova :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0