Ovanligt trött

Hej hej.
Igår va en riktig håll i gång dag :)
Först va vi i väg och handla i x antal timmar sen hem och börja med middagen.
Blev tacogratäng igår och gott va det :)
Barnen fick även en ny film till samlingen, Prinsessan och grodan.
Jag har dock inte hunnit se den än men barnen såg den i går kväll.
Jag vågade inte lägga mig och titta på den för då hade jag somnat på 2 bleka.
Jag lyckades hålla mig vaken till 22 tiden iaf innan jag dåsa av.
Jag förstår inte vart min trötthet kommer ifrån.
Jag hinner näst intill bara lägga mig i sängen så sover jag.
Sen sover jag 8 timmar och är ändå trött :/
Skumt!

Idag har det städats lite granna och utöver det ska jag bara slappa.
Orkar inte köra full speed 7 dagar i veckan :P
Så det få räcka efter 6..

Jag får väl se vad vi ska hitta på för mat idag.
Nu se på tv medans barnen leker så snällt på rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0