En dag i sina dystra stunder

Hatar gråa dagar!
Man känner sig deppig och allt går väldigt slött.
Robin är på rummet och leker en stund och jag försöker hitta energi någonstans i min kropp.
Idag ska Huset komma och hämta våran bil så den kan fixas.
Och Gubben skulle hämta Bozni efter jobbet så skulle ha komma förbi på en fika.
Så nu ska jag bara baka något också :(
Ingen lust till det men life sucks :P
Jag hoppas iaf att Bozni kan lära mig lite mer om min nya mobil, så jag kan få över lite bilder på datorn osv.
Men det återstår väl att se om han kan få in någon info innanför mitt pannben :)

På lördag blir det lite shopping till mig iaf.
Jag måste köpa nytt smink vilket va.. aa jag vill inte ens veta när jag la pengar på smink sist.
Och sen hoppas jag att jag kan hitta ett par nya skor då mina läcker in vatten.
Sen är det kanske inte ultimat att ha convers mitt i vintern :P

Det återstår som sagt att se.
Neh nu blir det snart tv och sen lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0