Förkylning kommer smygandes..

God förmiddag!
Precis som rubriken så känns det lite som en förkylning är på väg för mig.
Näsan har börjat rinna och nyser gör jag ofta :P
Hoppas det bara blir nåt lätt för jag orkar inte med en riktig förkylning.

Jag har glömt att berätta att jag har skaffat mig en ny mobil telefon :P
Jag är med i inne gänget igen haha.
Min gamla stenålders telefon åker nu till behövande och jag har fått en ny fin telefon.
Men det är inte så bra som det låter.
Min ny mobil är som ett väldigt svårt korsord.
Jag fattar inget och nada.
Okej jag förstår hur man ringer,sms,fotar,lägga till folk i telefonboken men inte så mycket mer än så.
Jag har helt lost!

Tror jag behöver låna Bozni nån dag så han kan lära mig eller förklara så jag förstår :)
Han har nämligen en likadan mobil som jag.

Men jag bjuder på en bild här nedan på min nya vän.
Dock skit kass bild med det är webcamen så :P




Ha en bra nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0