Söndag

Då va det Söndag igen.
Helgen bara försvinner i ett sus.
Gubben är ut med barnen och leker och jag har nyss sett klart veckans V.D som jag missa i Torsdags.
Veckan som kommer ser relativt lugn ut.
En helt vanlig vecka, skönt och inte har massa saker som ska göras.

Hittat ett köksbord som jag avgudar och vill ha :P
Men har inte ekonomi till det nu men usch skulle kunna dö för det.
Skulle lösa alla våra problem inför kalaset som kommer nästa månad :)
För då får alla plats :P
Har ont om plats om man säger så, sen barnen fick vardagsrummet och dela på.
Neh det får la vänta!

Ska strax börja på middagen så det också blir avklarat i hyffsad tid :P
Igår åt vi hemmagjord fiskgratäng och det blev riktigt gott!
Helt chockad att det inte blev helt misslyckat.
Har aldrig gjort fiskgratäng innan men det ska göras om fler ggr kan jag lova.

Jag får la ta och sätta i gång med middagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0