Arg på livet idag

Pisst jag blir på saker idag.
Vaknat på fel sida eller så bara stör jag mig på allt.
Tycker iaf inte om det.
Vissa personer i min omgivning tänker bara längre än va näsan räcker,
och det gör mig lite lätt irriterad :P
Man måste tänka logiskt och inte bara för dagen.
Hoppas duschen gör mig till en bättre människa när jag nu väl ska få komma in i den.

Och för att gnälla lite så blev jag nyss informerad om att min gubbe tänkt jobba på Lördag?!?!!?!!
Aldrig får man va off call..
Allt jag har är mina kära Lördagar och Söndagar som man kan va 4 ögon och armar.
Och så börjar han på nytt jobb på Måndag och vi har ingen aning om tider eller nåt alls :/
Ser verkligen fram i mot mitt liv idag .. eller inte..
nu är jag gnäll i know sry..

Kanske är för att 12 timmars passen tar ut sin rätt just idag :P
Ny krafter kommer väl i morgon, i hope :)

Nu kvällsmat till barnen och annat plock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0