Lite bättre

Min förkylning är lite bättre idag.
Hade ingen feber i går och ingen än så länge.
Nu är det bara huvudvärk och slem hosta kvar.
Tur att gubben inte jobbar i morgon så man får en dag till att repa sig.

Idag så är det lugnt här hemma.
Jag funderar på att ta ut ungarna fast det är lite dåligt väder.
Det har ju inte blivit någon utgång eftersom jag varit sjuk.
Förutom igår för då åkte vi och handla lite mat och mjölk men annars inom hus.
Igår va Huset över på besök och kolla på film.
Ikväll blir det räkmackor och vitlöksbröd om jag får som jag vill :)

Till middag blir det currygryta med chicken wings med lite ris.
Hoppas det blir gott för det är ju första gången jag gör det.

Nu ska jag fortsätta vila och titta på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0