Övertid

Go kväll!
Idag har det vart dagis för Evelina. I morse va allt som vanligt förutom lite stressigt tills vi va halv vägs till dagis. Evelina tittar på mig lite förtvivlat och utbrister "mamma, jag är kissig".
Lite panik byggdes och takten ökade en hel del :P
Men hon lyckades hålla sig hela vägen in på toaletten så ingen olycka :)

Förutom det har allt varit precis som alla andra dagar.
Lite städoch massa lek!

Satt nyss och snackade med mamma i telefon och kom på att borde inte min gubbe va hemma vid den här tiden :P
Så jag ringde för att se vart han blivit av.. då va han hos sin mamma och jag tyckte han kunde hört av sig och meddelat mig detta så man slipper bli orolig för att något har hänt på vägen hem.
Män är ju lite svår lärda ;)
Lättare att uppfostra en hund haha..
Neh nu ska jag sluta va elak :P

Nu blir det kvällsmat och läggning för mina små underverk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0