Sjuk!!

Min förkylning har blivit i stort sätt så pain den bara kan bli.
Jag orkar knappt resa på mig för det känns som man är typ full.
Halsen gör ont och irriterar och hostan sitter längst ner i lungorna och det gör ont i hela kroppen när man hostar.
Så här förkyld har jag inte varit på länge!

Robin's faster hämtade honom i morse och jag är glad!
För nu kan jag få lite vila då Evelina är lite äldre och hittar på mindre skit och min gubbe behöver inte vara hemma från jobbet för att hjälpa mig med barnen.
Så nu hoppas jag att jag lyckas bli frisk snabbt så min lille pojk kan komma hem till mamma igen!
Evelina börjar visa symtom på att få samma skit som jag har men Robin har inte visat nåt.
Så vi kan ju hoppas att han klarar sig för en gångs skull.
Ne nu känns det som jag yrar eller nåt åt det hållet iaf.
Bäst jag bäddar ner mig i sängen och försöker sova bort skitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0