Underbart

Riktigt underbart med Fredagar!
Gubben slutar kl 17 idag sen ska han förbi maxi och köpa veckans film så han är la hemma efter 18.
I morgon är det full dag.
Vi ska i väg och kolla på ny bilbarnstol till Evelina och sen till busfabriken.
Ska bli riktigt kul!

Idag har jag och barnen haft latdag.
Vi sov till halv 8 och sen frukost framför tvn :P
Och nyss fick dom lite ostbågar av mig.. hehe känner mig riktigt busig men jag tyckte att det är ju ändå fredag så lite lyx måste man få ;)

Ikväll blir det faktiskt lite data spel för min del då jag alltid är för trött för film.
Har startat samma film 3 dagar i rad men somnar på 2 min så känns aldrig lönt att ens försöka se film längre.

Nu borde jag starta med mellanmål till barnen så det är klart till 3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0