Förkyld..

Vakna i morse men världens förkylning.
Blöö, vill inte alls. Varför ska denna vinterna va min förkylningsvinter.
Jag brukar ju klara mig galant andra år men tydligen inte detta.
Hoppas jag kan få kurera mig lite granna nu medans fröken fräcken är på dagis.
Annars idag händer inte ett skit. Skulle gjort ananaspaj i går men det blev inte av. Och idag pallar jag inte, tror inte jag ska ha med mat och göra överhuvudtaget idag när jag är förkyld.

Har ju inte skrivit sen jag gjorde morotskakan, testa ett nytt recept denna gången och den blev grymt god!
Saftig och mjuk! Lätt mitt nya hemliga recept. Bytte ut lite grejer och ökade andra så blev den mycket bättre.
Så nu får jag snart ta tag i att göra en ny :P

Synd bara att sådana kakor inte går åt lika bra här hemma.
Dom älskar morotskakan men den glömdes bort i kylen så fick slänga sista biten härom dagen.
Synd man inte ha större frys så man kunde frysa in kakorna istället.

neh nu vila

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0