Shopping

I morgon blir det shopping på schemat.
Måste handla mjölk och annat nödvändigt sen får vi se om vi skulle till väla och hitta vitaminer till katterna för Simba fäller något fruktansvärt just nu. Igår va det stor städ och bakning. Blev kladdkakemuffins och äpplekakor.
Anneli och Oliwia va här på fika så jag skicka med kaka och till svärföräldrarna.
Sjukt kul det är att baka.. jag verkligen älskar det när jag får va i fred och slippa stressa.
Funderar på att slänga ihop lite paj imorgon!
Kanske man får bjuda någon på fika :)
Vi får se hur tidigt vi kommer iväg.. nu fick jag nämligen en plan :P
Hehe hemlis än så länge!

Jaja neh nu blir det lite kvällsmat och lite smidande på planer ;)
Hoppas bara att personerna man ska överraska blir glada och att det gillas av gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0