dålig uppdatering =

Ja allt bara rasar runt mig nu känns det som.
För ett tag sen sa jag att mitt liv kan nog inte bli sämre nu men ack så fel jag hade.
Mitt liv har på det senaste gått från bra till super dåligt på extremt kort tid.
Än så länge håller jag det för mig själv.. åtminstone tills vi vet med 100% hur det står till.
Efter en väldigt dålig nyhet igår så försöker jag hålla huvudet högt men det är svårt.
Känns som jag håller på att drunkna. Samtidigt känner jag mig helt tom och spelar charader för allt och alla.
Varför just mig och varför just nu?
Har inte jag nog med problem som det är just nu?
Ödet vill mig inte väl.. Undra va jag gjorde för hemskt i mitt förra liv..
Nu ska jag försöka att inte tänka på detta..utan gräva mina tankar i städning och massor av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0