Dåliga Karma

Hej hej..
kanske ska börja med att berätta va jag gjorde igår :)
Jag börja dagen med att städa här hemma medans gubben va med Robin hos tandläkaren.
Senare på eftermiddagen stack jag iväg med Huset och kollade när han gadda sig.
Riktigt nice att se faktiskt.
Dock fick han ifrån sig några beklagande ljud då o då :P
Så helt smärtfritt va det ju inte.

Blev ju sjukt sugen att gadda mig med.
Vill ju tatuera in barnens namn och födelsedata men det har jag inte råd med så det får la vänta ett tag till.

Idag har det städats lite igen och Eve har vart på dagis.
Sen har vi käkat lite middag och så precis.
Och nu sitter jag och slänger in annoners på tradera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0