Dyster Fredag



Regn och rusk!
Hoppas det blir bättre mot eftermiddagen så jag kan få tvättat lite till :P
Fattar inte ens att jag hittar mer saker att tvätta men jag lyckas.

Simba har blivit dålig igen så blir antagligen vetrinären igen.
Inte ens en månad sen vi var där sist.
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra snart.. han lider och har ont.
Gör ont i hjärtat att se han på detta sättet.
Hoppas dom kan få han frisk annars ser jag snart ingen annan utväg än att han får sova.
:(


Barnvagnen blev iaf såld igår så det va ju grymt skönt.
Den ska tydligen bo utomlands.. nåt varmt land men kommer inte ihåg vart.
Bokhyllorna har dock inte blivit sålda ännu.
Riktiga brakpriser men ingen.. jag bryr mig dock inte för jag kastar skiten om ingen vill ha.
Vill upp med min nya bokhylla nu :P
Ser nästan ut som man ska flytta med alla lådor överallt :D

jaja neh nu ska jag värma lite pizza från igår till oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0