Grått och dassigt

När jag vakna i morse va jag på humör och köra i gång med min städning igen men vädret ville inte som jag ville. Grått och blött.. piss väder! Vill ha sol så jag kan tvinga min tvättmaskin och gå på högvarv. Jag måste tvätt allt och lite till just nu :P Men går inte när tvätten måste hänga inne. Får väl hoppas på bättre väder i morgon isf. Idag blir det att packa ner skiten i barnens rum och gå igenom alla leksaker som ska slängas. Måste få gjort det nu innan Mamma kommer på Söndag :) Saknat min lilla mamsen! Sen åker vi med henne upp på Onsdag medans sambon får stanna hemma och jobba :) Ingen semester för han detta året men nästa år då jävlar ska vi ha semester :P Måste få gjort nåt idag men vet inte vart jag ska börja :D Ska ha med min tripptrapp möbel från mamma sen när vi åker hem och hoppas på att min sambo kan få skiten att sitta ihop. Köpte den på ikea för typ 4 år sen och den bara låg och sen när jag väl skulle skruva ihop skiten så passa inget som skulle passa enligt beskrivningen så jag sket i den. Sen dess har den vart hemma hos mamma men ingen har tagit tag i den för att se om det går o fixa ändå. Men nu ska jag fan ta tag i det :P Sen blir det att Huset kommer upp till Mamma oxå så ska vi gå på liseberg och ha semster :) Ska bli grymt kul att få åka till Liseberg.. sjukt länge sen jag va där nu!


Neh får la fixa ihopa lite lunch. Så vi kan få nåt i magen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0