Hålla igång..

Det är verkligen det ända man gör hela dagarna.
Helt slut i både kropp och hjärna idag :P
Vakna tidigt för att köra i gång hyffsat. Börja med att slänga in sovrums gardinerna i tvättmaskinen.
Sen vika tvätten från igår och in med skiten på rätt plats. Sen börja (äntligen) putsa sovrums fönstrena.
Det tog dock sin goda tid då man prata med mamma samtidigt men det blev gjort :)
Nu är barnens gardiner + Evelinas täcke o kudde i tvätten och deras fönster ska börja putsas.
Men energin dog och jag har ingen lust alls.
Så jag tar mig en liten paus och hoppas energin kommer tillbaka.


Har sett klart alla avsnitt av True Blood och väntar spänt tills Söndag när nästa sänds.
Grym serie!

Har även köpt ny barnvagn till Robin i veckan så behöver nu bli av med våran gamla.
Så är någon intresserad av en baby travel amsterdam vagn så hojta.
Ser så gott som ny ut!


Även slösat lite pengar på ikea(2 ggr) dessa få dagar sen löning och en sväng på hm har det också blivit :P
Så nu ligger det ute en hel del grejer på blocket som vi inte ska ha mer.
Måste bli av med skiten :P

Annars har man väl inte gjort så jädra mö.
Jag får la börja på min kära stek snart också som vi ska ha till middag :)
Länge sen nu så får bli dags för det. Ska även hinna baka en kladdkaka idag..
Så får kanske skita i energin och köra ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0