Lider verkligen med diabetiker

Igår hade jag bakdag, kan man säga :P
Baka 6 st vinbärspajer, dubbel sats chokladflarn och en kladdkaka.
2 vinbärspajer till morfar och en kladdkaka.
Morfar ska verkligen helst ha nada socker i sina grejer så pajerna går tipp topp för bara byta socker mot sötningsmedel rakt av. Men den där dumma kladdkakan fi fan.. Hemsk är den rent ut sagt! Smakar skit och är som svamp i munnen. Grotesk!! Men morfar får klara sig med paj tills jag lyckas kommit på hur jag ska kunna få en kladdkaka till honom som man inte vill ta livet av sig efter man käkat :P

Så har någon bra GODA sockerfria recept på kakor osv så kommentera gärna!

Ska fixa till mig nu så vi kan åka ut till Mormor o Morfar idag på en liten fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0