Mama told me

Hej hopp..
Sitter hemma hos mamma med världens förkylning :(
Ingen direkt jätte rolig semester med massa regn och sjukdom.
Men lite uppehåll har vi iaf haft.
I tisdags va på Liseberg. Jag, Huset, chrille och sebbe.
Blev blött som vanligt och har även kommit till insikt om att jag inte tål alls lika mycket som förr :P
Magen vände sig in o ut ett par ggr :)
Så nu blir det inget mer snurra runt saker.. kanske är för gammal för Liseberg?
Ja men Flumoride och kållerado gick toppen iaf.
Självklart åkte vi flumoride först och jag satt längst fram så jag blev dyngsur.
Såg verkligen ut som man kissat ner sig typ :P
Men det va kul iaf, speciellt sen när killarna blev blötta hela tiden för jag hade köpt regnkappa ;)

Så nu sitter man här vid köksbordet med en kopp varmt honungsvatten och nyss svalt ner 2 panodil för att hoppas på förbättringar i morgon.
Idag har jag och Huset vart på gekås och handlat lite skit :P
Eller aa skit o skit kanske jag inte skulle kalla det men kläder till Robin som snart ska börja på dagis så han behöver lite extra grejer. Tur man har sin älskade mamma! Hon kommer ner när barnen börjar på dagis så vi kan ta ett barn var och skola in :)
I morgon blir det lite baka för min del. Morfar ska få lite kakor. Han är diabetiker så ska baka lite sockerfritt åt han. Har bestämt mig för lite vinbärspaj och kladdkaka till han. Va ute där innan vi åkte till gekås och lämna medicin till Mormor och kakor till dem. Morfar fick delikatess bollar (som finns på ikea) och Mormor fick några kakor som va över sen jag baka i går, havreflarn med choklad.

Nu känner jag hur panodilen börjar göra sitt jobb så bäst jag hoppar i säng innan jag deckar sittandes :P
Blir grymt seg efter panodilen.. men peppar,peppar ta i trä ännu ingen bihålsinflammation som jag brukar få annars :P


Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0