Simbala bim




Simba och jag sitter här framför datorn och väntar på ghost whisperer :)
Simba är en tjockis :P Borde banta han men han är så lat och det passar han.
Idag har Evelina vart på dagis för första gången på 2½ vecka.
Gott för både henne och mig med lite space :P
Men hon gav mig en smäll i mamma hjärtat idag faktiskt :(
När jag lämna henne i morse ville hon inte gå in så när fröken kom o hämta henne så börja hon gråta och skrek efter mig :( Då kände man gråten i halsen.. Men det hade släppt sen och när Helené kom hade allt blivit toppen igen då hon hade saknat henne :)
Känns så underbart skönt idag när jag fick reda på att Robin oxå kommer ha Helené som kontakt fröken :D
Verkligen den BÄSTA dagisfröken ett barn kan ha!!

Imorgon ska vi till sjukhuset med Evelina och på fredag ska bilen i på verkstaden.
Nästa vecka är det föräldra möte på den nya förskolan för Evelina.
Mycket nu det sista innan sommarlovet.
Får se om det händer nåt mer denna veckan :)

Neh nu blir det att fortsätta gosa med Simba och titta på Ghost Whisperer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0