Intressant

Har dom senaste månaderna totalt glömt att jag ens har en blogg :P
Jaja men finns viktigare saker i livet.

Robin vilar lite middag och Evelina leker :)
Äntligen börjat få ordning i köket sen vi målade om.
Dock finns det mycke saker som ska fixas, så det är långt ifrån klart men idag ska jag fasen måla klart mina grejer innan jag får flipp på mig själv :P  Finns alltid nåt att göra men nu får jag prioritera annorlunda.

Annars händer det väl inte så mycket nu för tiden.
Min födelsedag är snart och knackar på dörren, bara 10 dagar kvar.
Men jag längtar inte tills dess utan jag längtar till den 15 nov för då blir det BIO och TWIDAY för min del.
Me so happy :)

Snart blir det att börja med steken som blir till middag idag med lite potatis och sås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0