Torsdag..

Hej hopp..
Snart dags att hämta barnen på dagis.. tiden går grymt snabbt..
Man hinner knappt hem innan man ska i väg igen :)
Idag va det egentligen utvecklingssamtal för Robin men blev inget då hans fröken va sjuker.
Så vi får väl se när det kommer bli.
Direkt efter dagis ska vi till talpedagogen så gubben får flexa ut från jobbet idag.
Sen hem och köra i gång med middagen.

Sen har jag skaffat mig ett uppdrag som jag måste lyckas med :)
Försöker hitta hem åt två små kattkillar. Deras äger kan inte ha kvar dom pga personliga andledningar, så nu har jag tagit på mig uppdraget att hitta nya hem till misarna.
Hittar jag inget kommer dom att få ett kort liv och det tycker inte jag är rättvist mot kissarna så är någon intresserad eller känner någon som kan ta en kisse eller 2 så hör gärna av er.


och på tal om något helt annat så är det inte många dagar kvar tills TWIDAY :)
Som jag längtar!! Ska bli så sjukt kul att se den nya filmen så i helgen blir det att handla godis till bion då jag inte kommer hinna på Tisdag. Kommer bli tajt med tid men det får fasen gå ihop vare sig jag vill eller inte :P

Nu fixa det sista innan jag måste ta och gå.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0