Ny möbel





Igår inför skaffade vi detta klädskåp till sovrummet. Så idag ska jag måla det vitt hade jag tänkt :P
Mitt fina klädskåp, som bara ska innehåll alla mina kläder.
Jag gör det som tjänst för min nuvarande garderob som knappt orkar hålla trådkorgarna uppe för det är så över maxat med kläder :) Och samtidigt får jag en ordentlig genomgång av mina kläder. För jag använder säkert bara 10% av mina kläder så finns en hel del som inte inte sätter på mig. Så gubben får ta över min garderob i hallen så får han mer plats och ordning på sina kläder! Sen ska jag få min gubbe och skruva ihop två ikea möbler som ska byta plats med 2 saker i sovrummet. Som vi tänkt göra i månader nu. Nu jädrar får det ta och hända nåt här hemma innan jag får knäppen :D

I morgon blir det skolan igen för min del. Robin är feber fri i 24 timmar nu. Barnen verkligen längtar till dagis, märks att dom är rastlösa hemma. Men jag skulle nog hellre va hemma än och gå till skolan. Man får gjort så mycket mer hemma än att slösa 6 timmar av sitt liv för någonting som faktiskt inte ger mig nånting annat än att man kommer hemifrån. Visst det är kul och jag trivs men ändå känner man att det finns massa saker hemma som måste göras. Jag kanske har gått hemma för länge och blivit alldeles för bekväm hemma för att egentligen kunna veta bättre :P

Får se om huset kommer förbi senare idag. Hade vart trevligt, länge sen vi sågs nu. Man träffas inte sina vänner så mycket längre :(

Men en rolig sak kanske kommer hända i helgen! Vi funderar på att åka till min kära mamma i helgen och hälsa på. Länge sen man träffa alla upp i Sverige haha.. Speciellt att få träffa mormor och morfar. Grymt längse sen sist och nu är det fanimej dags!


Nu vardagssysslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0